Wednesday 7 August 2013

Kekecewaan 2013

Hmmm , apa lah nasib ak nie kan . mengharap sesuatu yg x pasti , 6thun menunggu someone.. tp kecewa yg ak dpt . alasanye 'dah xde hati , anggap ak dh mcm abg' perghhh pedih lak dgr ayat someone nie...nk jd bff and then ak nie nk tgk je lh dgn dgn bf di , ohhh boneka btol nmpknye ak ni . xde perasaan lak kan aku nie , wtf girl... bullshitt... x fikir langsung perasaan ak slama 6thun nih , dia igt ak just nk seks je lah...ohhh motherfucker , x sangap lah aku weyh babII sesk nih . i just need u in my life fucker...menangis sudah , pendam pon sudah habis tu dia nk apa lagi . tnggu ak mati baru dia thu yg aku btolII ikhlas syg kt dia . 50k atas nama dia ak wasiat kan , hop nnti ak dh tutup mata baru dia nk sedar agknye...dh lah bf dia thu kaki game , ley lak psng sorng at damansara kn... perghhh bodoII...aku nie nk kata buta , tak . nk kata bodo , ada lah sikit . tp still mengharap kt someone tu...aku harap ak ley terima eny seadanye... psl dia snggup dngn ak lg padahal dh thu perangai aku n background ak mcm mne... ley ambik resiko untuk accept ak mcm tu je . dh aku ni xde kete , duit apa kn lg . kerja pon on/off... tp dia lawa , comel and hot . hehhee.. enth mcm mne ak ley lekat kt diapon ak xthu...perasaan bercampurII , marah , kecewa , happy , dengki + ingin bercinta pon ada gak... ishhh eny npe lah ko cuit hati ak yg ngh hancur berkecai nih...pape pon i try my best untuk bersama mu ENY^^

No comments:

Post a Comment